D U S T A V A S U N D E R B A R . . < 3

Du är verkligen speciell

Tänker på dig varje dag

Ja, juste i mina tankar finns du HELA TIDEN!

Jag gjorde allt för dig & du allt för mig

Vi kan klara allt tillsammans, det vet jag..

Bara du ger mig EN chans till & jag ska ge dig allt jag har

Du har mitt hjärta i din hand

- snälla.. släng de inte på marken & trampa på de..

Jag kunde säga allt till dej

Precis ALLT.

Jag vill höra dom där orden

Att du känner samma sak

Men kommer knappast hända

Fast jag hoppas varje dag!

Jag har kvar hoppet att vi hittar tillbaks till varann..

Min mening i livet, det var du..

Så vafan ska jag leva för just nu?

Jag står kvar på denna platsen & väntar på dig.

Föralltid kommer jag stå här, lämnar aldrig platsen!

Jag försöker & försöker, men inget resultat

Jag vill kunna kalla dig min igen

Du är så underbar & betyder så sjukt mycket för mig

Men vafan kan jag göra när du hatar mig?

Allt som jag sa till dej det var så äkta

& ingenting på jorden kan få de att ändras

Jag kanske är dum & tror att jag duger för dig

Men ärlighet varar längst

DU ÄR DET FINASTE SOM HÄNT MIG!

Ingenting är bra utan dig

men jag försöker ändå kämpa

Mitt hjärta & min själ skriker JAG BEHÖVER DIG!

Du fick mig att må så bra

Du gjorde så jag kunde resa mig från botten..

Jag lovar!

När det gäller ditt leénde så slår de ALLA andras!

Jag saknar stunderna när du tog mig i handen

Saknar när du höll om mig & kysste mig i pannan..

Jag vill verkligen bli din igen..

Är så svag

Orkar knappt stå upp

Jag behöver dig i min vardag

Vi hade så mycket det vet du

Jag gråter mig till sömns varje natt

Du var den bästa, du var den enda..

Och något sånt här fick inte hända ju!

Jag vill att du ska behöva mig..

Vill ha en plats i ditt liv.

Du är så jävla söt&snäll&ALLT.

Allt jag vill ha är din kärlek..

Du fick komma så nära mig & jag öppnade mitt hjärta

Vill inte glömma dig för i mitt hjärta finns du i all evighet

Jag svär, du är en ängel utan vingar!

Första gången jag träffade dej helt ensam var jag blyg i början..

Allt gick över när du började prata & komma närmare

Kommer ihåg första kyssen du gav mig..

Den var UNDERBAR!

Jag saknar dej något så enormt

Så om du läser detta ska du veta de!

Hoppas du kommer tillbaks till mig gubben.

- Jag älskar dig mest på denna jorden!<3



Mobbmobb till bile3n! :'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0