♥ Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag & varför

Taylor Launter!
Jag vill både prova vara en kille & se hur deras dag ser ut.
Jag vill också se hur de är att vara känd & snnygg.
Att ha en massor av folk efter sig varje dag när man går utanför dörren.
HEHE, och just när han spelar in en film också det hade varit SÅÅ grymt! (:

Heeeeeeeej, nu är jag steffi igen, fast det var jag innan också men ah ni förstår!
Imorgon är det fredag sååå jävla skönt asså!
Hehe, jag & emeli bah fick stressa asmycket i morse-.-
Vi glömde bort tiden helt.
Det kändes som om det giick bra på SO-provet idag, man får ju alltid hoppas!
Jag har märkt en sak!
Jag måste verkligen sluta knäcka mina fingrar dom börjar se liiitee konstiga ut -.-''
Blir att säga till kompisarna att om dom ser mig göra så ska dom säga att jag ska sluta(:
Jag har sjukt ont i mina ögon också det har jag ingen aning om varför..
Jäkkla skit.
Blir nog att dra med bella t gården imon? (;
HÖHÖHÖ<3
I veckan ska jag t mormor & pappa tror jag.
Puuusssseeeeen ((;<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!

Hade tänkt starta en slags tävling på bloggen för mina läsare, problemet är bara att jag inte vet vad för slags tävling jag ska ha!

Vill helst inte ha "dagens blogg" utan något roligare.

Har du något förslag på vad för typ av tävling jag skulle kunna ha? (:

2011-02-17 @ 17:42:00
URL: http://planetarygo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0