Februarisak. xd

♥ Dag 1 - 1 bild på mig + 10 fakta om mig

♥ Dag 2 - En person jag vill träffa nu

♥ Dag 3 - Min favoritårstid och varför

♥ Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

♥ Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu

♥ Dag 6 - Typ av killar jag faller för

♥ Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

♥ Dag 8 - Min första kärlek

♥ Dag 9 - Min bästavän

♥ Dag 10 - En bild på mig idag & vad jag hade på mig

♥ Dag 11 - Någonting jag är rädd för

♥ Dag 12 - En bild på ett ställe jag vart på

♥ Dag 13 - Mitt drömbröllop

♥ Dag 14 - En bild på mig för ett år sedan

♥ Dag 15 - Någonting jag ångrar

♥ Dag 16 - Innehållet i min väska

♥ Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag & varför

♥ Dag 18 - Vad jag åt idag

♥ Dag 19 - En bild på mig & min bästavän

♥ Dag 20 - Min favorit film

♥ Dag 21 - Mitt favoritprogram & varför

♥ Dag 22 - En lålt som får mig att gråta

♥ Dag 23 - Såhär sminkade jag mig idag

♥ Dag 24 - Detta blir jag glad för

♥ Dag 25 - Dagen jag aldrig glömmer

♥ Dag 26 - En killkompis jag kan lita på

♥ Dag 27 - Dagens roligaste

♥ Dag 28 - 10 bästa minnerna från Februari 2011 + bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0