galen blir jag!

nu sitter emeli och väntar på att jag ska starta en film så ska vi lägga och värma oss, fett kallt är här lixom!
vi ska väl se på the hills have eyes hihihiihih
emeli ska nog också hinna blogga innan vi startar filmen
men jag orkar inte blogga
hejsvejs!

Gustav sitter på sitt rum och kollar i en porrtidning då hans lillasyster kommer in. Hon pekar på en stor kuk och frågar: "Vad är det?"
Gustav svarar: "Det är en svan."
Hon pekar på kulorna: "Det då?"
Gustav svarar: "Det är svanens ägg."
"Vad är det där runt omkring då?" frågar hon och pekar på håret. Gustav svarar: "Det är svanens bo".
Dom avslutar samtalet och nästa morgon vaknar Gustav och har så jävla ont i kuken. Hans lillsyster kommer in i rummet och säger upprört:
"Jag klappade din svan inatt, men den spottade på mig, så jag bröt nacken av den, krossade äggen och brände upp boet!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0