allt varar inte för evigt...

dagen började i katastrof och slutade i ännu mera katastrof, men allt där emellan har varit stensoft.
När jag skulle gå till skolbussen så såg jag den åka iväg, så jag fick ta en vanlig buss till skolan och kom lite försent hehe
sen har dagen flytit på som vanligt
båda hemkunskapen, matildas kommentar om pucko och bildlektionen var jätterolig
när jag kom hem så typ väntade jag på calle och drack lite oboy, mums!
alla sagor har ett slut
detta var ditt & mitt

nu är det inte roligt längre...
jaja, jag ska väl duscha och packa väskan för imorn bär det av till pappa, äntligen!♥
puss!

dagens låt - Dead man walking..

Kommentarer
Postat av: felicia <3

veckans blogg , så kooolla :*

2011-11-14 @ 19:38:44
URL: http://feliciaaajjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0