jävlainternethelvetesjävlar....

Nu är jag riktigt jävla förbannad!
jag hade precis skrivit färdigt inlägget och skulle publicera det men så stängdes internet ner, gash det var typ hur långt som helst -.-

ja, som sagt så lovade jag att göra ett inlägg när jag kom hem från affären men så blev det absolut inte.
jag hjälpte till mamma att laga mat så satte vi oss framför tvn och åt och såg på film.
sen blev det en till film som var 3 timmar lång, och den var seriöst awesome!

hoppas på att det blir Irene huss - försvunnen imorgon för den verkar riktigt awesome, fast alla har egentligen varit det menmen..

Nu ska jag fortsätta se på en film som fått mig att inte våga gå ut ur rummet för det är en liten jävla pojke med i filmen som ser helt pdgfkjhe ut lixom dör..
om han inte sett så förbannat läskig ut hade jag slått ihjäl han med en kastrull!

imorgon eller i övermorgon lovar jag er att ni ska få ett videoinlägg för det är så fruktansvärt mycket roligare än ett vanligt inlägg!

o jag vet att folk tjatar på mig att jag uppdaterar väldigt dåligt, men jag har inget att blogga om men det blir bättre nu när skolan börjar, det lovar jag! 
 
puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0