i love my life!

Jag funderar på att starta en frågestund eller något liknande på bloggen, men då måste det till att ni ska fråga vilket ni vart väldigt dåliga på!

Idag har jag varit med världens bästa tjejer i stan och käkat o gått och tittat i affärer, yey!
Jag svär på allt, Isabella fick näsblod precis innan vi skulle åka hemifrån och det var som en fontän så mamma körde hem oss till bella så gick vi från henne in till stan istället, man bara omgard, hur lyckas du min vampire?
Hon typ förlorade ett helt huvud med blod, det slutade inte rinna - lite smått läskigt faktiiskt
men ärligt talat så älskar jag henne mest ändå, även om hon är lite smått random♥

anyways dagarna med dig min prinsessa har varit underbara, nyår med!
skrattar bara som nu med dig BIG LOVE TO YOU!<3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0