ÄLSKARDIG!

Första gången jag tittade på dig, så visste jag inte vem du var.
 Du tog kontakt med mig.
Jag började gilla dig mer och mer.
 Jag var rädd för att träffa dig för att jag var blyg.
Sen märkte jag att jag inte behövde det.
Jag kunde vara mig själv med dig.
Jag kunde skratta och le i din närhet.
 Första gången jag träffade dig själv så var jag blyg och du la armen om mig.
Andra gången, då blev du och jag, ett.
Det var den 28 augusti tvåtusentio.
 Jag kommer aldrig glömma den dagen
 Kommer aldrig glömma den första kyssen du gav mig.
 Vi har haft det både bra och dåligt.
 Du betyder så extremt mycket för mig.
Jag älskar dig mer än vad tusen ord kan säga.
3 månader idag älskling.
Kevin eriksson, du é mitt allt.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0