*Bilder från idag.

Dagen har varit sjukt seg måste jag först säga...
Jag har bara lyssnat på musik och chillat.
Mitt i INGET kom emeli hem som har varit hos sin moster.
Och 10 minuter efter kom då calle.
Och jag som trodde att jag skulle få mat för jag var vrålhungrig, men nej.
Han satte sig och tittade på en skitfilm.
Sen så efter det fick jag som tur va mat.
Maten va ju inte min favorit, det var ju kebabkött och pommes.
Jag har skrivit ner lite filmer jag vill ha ock så
Se om jag får dom sen så lägger jag ut på bloggen vilka jag såg och om dom var okej.
Det blir nog för det mesta skräck! :)
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och fjeska lite för calle ;)
Puss&kramskummbanan! hihi (a)


*Bild från idag.

*Också bild från idag.

Och nu när ni ändå tittar på bilderna, så får ni kommentera dom också! :)<3


Kommentarer
Postat av: Vinda

http://vindaa.blogg.se/

veckans blogg

2010-11-05 @ 19:27:39
URL: http://vindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0