talang 2011?

Har inte blivit någon bloggning idag för jag har inte vatt hemma på tyyyp heeeeela dagen (!!!!!!)

Först åkte jag, emeli & sebastian till stan och de var såååå jävla fullt på bussen så vi fick stå upp och jag typ var nära på att ramla heeela tiden jaow.
Men de var aaaaassnygga killar på bussen också jag svär gaaashhh ! :)

Sen tittade vi på bikinis och köpte och sånt bajs.
Sen kom bella, mia & alexandra så fikade vi + maamma
Jag emeli och bella gick till bik bok och sen komde dom där andra
så jag köpte ett par shorts och två tröjor (Y)
Aja, lägger in bilder sen typ tror jag för snart börjar talang 2011
Kyyyyssssheeejjj du är gay ! :)♥


Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

kikar in :D

hur äre med dig idag? :)

kram!

2011-04-30 @ 13:29:36
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0