5 länkningar & svar på frågorna.



1. Varför bloggar du?

- Jag bloggar för att jag tycker det är roligt och för ibland måste man skriva av sig.

2. Om du skulle få välja att träffa en person i hela världen, vem skulle det vara då? Och varför?
- Justin bieber, tror jag? jag älskar han mest!

3. Hur gammal är du?
- Jag har nästan precis fyllt 14!

4. Hur lång är du?
- Jag är 1.67!

5. Är du singel?
- Ja, för tillfället.

6. Är du oskuld?
- yäss.

7. Vad är det bästa du vet?
- Att må bra,  att vara kär & familjen!

8. Tycker du om att designa, isåfall vad tycker du om att designa?
- Jag kan tycka det är roligt, men jag är inte så bra på de så kan inte svara på vad jag tycker om att designa hehe.

9. Vad är ditt bästa minne?

- ALLA utlandsresor med familjen!

10. Har du någon hemlighet som ingen, ingen alls vet om dig?
- Ja.. Ingen vet precis ALLT om mig, men isabella vet det mesta.

11. Vad tycker du om att blogga? Förklara gärna lite vad som är roligt och bra med det?
- Jag tycker det är super att blogga! Jag tycker det är roligt att dela med sig av sitt liv lite, och när jag är på dåligt humör eller arg kan jag skriva av mig på bloggen, der är toppen!

12. Om du skulle ha en superkraft, vilken skulle du vilja ha?
- Så jag skulle kunna bli vad som helst, pepparkaka, spindel, fågel, tegelsten osv..

13. Favoritgodis?
- Alltid olika!

14. Favorit klädaffär?
- Blue fox, shock, bikbok och gina tricot !

15. Vad är det knäppaste du någonsin gjort?
- Just nu kom jag bara på när jag försökte springa på vatten, INTE GODKÄNT!

16. vad föredrar du mellan att gå i bikini i 30 minus grader elr att gå med 3 pälsjackor i 40 plus grader?
- Jag tror jag skulle ta bikini faktiskt.

17. Har du några djur?

- Ja, två hundar & emelis två marsvin om dom räknas OCH min lillebror :)

18. Hur många djur har du haft?

- MÅNGA!

19. Hur många har du kysst?
- Nårra stycken.

20. När fick du din första kyss?

- Min riktiga eller ba när jag var liten? hehhe, men riktiga typ 4an 5an kanske?

21. Hur många har du vatt på g/tsm med?
- Nårra stycken! ;)

22. Har du några syskon?
- Ja, men bara halv/plast! Emeli, Sebastian, Nicole, Elias, Hasse.

23. Vad föredrar du? Ute med kompisar/Hemmakväll?
- ute med kompisar!!

24. Att aldrig mer blogga eller aldrig mer vara inne på facebook?
- Aldrig mer blogga.

25. Om det skulle börja brinna och din familj/djur var säkra, vad skulle du tagit med dig för 5 saker?
- 1. Mina besparingar!
2. Min mobil
3. Min systemkamera!
4. Mig själv? HAHA
5. Min dator, alla minnen finns samlat här.

26. Vad är det sämsta med att blogga?

- Bloggtorka!

27. Hur många läsare har du dagligen?
- Mellan 50 - 100!

28. Hur kommer det sig att du började blogga?

- ingen aning, kul grej kanske?

29. Vem/Vad inspireras du av?

- Min kusin! :)

Personerna som ställde bästa frågorna!
Klicka på bilderna för att komma till bloggen.



- Rolig & Intressant blogg!


- AWESOME blogg!


-Bra och gul blogg!


- Otrolig blogg! Jag älskar den, klockren!


- Otroligt fin blogg! Riktigt läsvärd!:)

De var de  personerna som ställde bästa frågorna! :)
Hoppas ni är nöjda med svaren, pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0