FUCKING JULLOV♥

Idag fick jag liite sovmorgon, men det var fan inte länge!
jag sa till therése att jag skulle komma till stan (ungdomsmottagningen) vid 11 för jag skulle till tandläkaren och då ringde min lärare mig och sa att jag kunde komma till dit och sen fick jag ju gå till tandläkaren efter jag varit där en liten stund, och sen tillbaka dit igen!

Sen vid halv 12 åt vi och stack till badhuset, wiie!
kändes som om hela badhuset var emot mig och tezze för dom bara skvätte vatten på oss, TYP ALLA, man ba gash!
Badhuset var ändå awesome för jag och pue rockade allt!

På bussen kom therése på att man kunde leka med kondomen och läskflaskor!
vi tog en som lukade banan, mums!
vi hade stora problem med att få på den på fanta flaskan men på cola flaskan var det lättare, beror nog på formen....
det var i allafall skitkul!

När vi kom tillbaka till skolan åt vi gröt haha, och vi hann inte ens äta upp för sen stack vi upp till idrottsgrejen och så var det sån uppvisning med folk som sjöng och dansade och någon som snurrade med eld och sånt coolt, mwhihi!
Vi gick typ ner igen åt peppakakor, chillade och fick våra betyg..
INTE nöjd med mina betyg men whatever..
Fick E i allt förutom 3 ämnen där jag fick D, så haha!

Sen loooov loveiT! :3♥

detta blev ett långt inlägg ja, hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0