Godmorgon världen,

Hejsan alla underbara & mindre underbara (;
Jag började skriva för ett tag sen, men så kom min syster och vi började snacka om helt andra saker och så glömde jag av det..
Jag vaknade 12.34, usch vill inte sova så länge på dagarna ;//
Men kan ej hjälpa det, om man går och lägger sig klockan 4 på natten så gör man.
Idag kanske det blir lite stan med mamma.
Jah vet inte om hon ska fortsätta ta bort sin tattoering.
Men jag gav henne den idén! =D
Ikväll ska vi äta muummsiigast mat.
Haha, men jag vet inte vad maten heter.
Asså blivit beroende IGEN av denna gamla låten.
men den är så underbar!
http://www.youtube.com/watch?v=Vp9bWPMZnp0 
Ken ring ~ Kelian

Nu ska jag gå och byta om och sminka mig.
Puss&Kram<3
//Stephanieverdin.

Kommentarer
Postat av: sara

Nu ligger svaren uppe från min frågestund! Gå in och kika på vad jag svarade på din fråga :D

Tack för sammarbetet!

KRam /asar

2011-01-07 @ 20:08:44
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0