Makaroner eller pasta?hmm.. dx

Hejsan.
Jag har inte gjort ett skit idag.
Assu han där saken på spanskan var typ LIIIITE läskig idag. ;s
Hhaahah, undra vad adrian gjorde hos skolsystern? (;
Emeli, fyfan din humor! ÄÄÄÄÄLSKA på riiktigt. <3
Och vi käkade MAKARONER och någon gegga idag.
Jag är fruktansvärt trött skolan nu..
Det är så jävla segt.
BAJS på det..
~Jagbehöverdig.
Det tar väldigt lång tid för mig att skriva ett inlägg för jag glömmer av att jag skriver medans jag gör andra saker samtidigt men aja.

*Sååå sexxig bild. (AA)


*Fiinbild faktiskt! :c



DAAAGENS FRÅGA!

Är detta makaroner eller pasta?!




Kommentarer
Postat av: therese

det är pasta!

& du snodde bilden från mig. :O



mary-paz är dum i huvet,läs mitt omdöme på bloggen.:@

2011-01-27 @ 17:21:12
URL: http://puueee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0