aah tack tack tack tack, JAG ÄLSKAR ER! lyckligaste dagen ever !

iiiiiiiiiiipppp!
jag älskar denna dagen med hhela mitt fakking hjärta!
gissa varför!??!
jooooooooooooo
för jag träffade gurkan gasi på estop och tog kort med han och GAAAAAASSHHHH!
jag älskar dig gurkan!
mitt hjärta slog i tusen när jag såg han
emeli ba;
dde är gurkan, stephanie DE ÄR GURKAN.
jag ba:
va? xd
hon ba:
titta!!!!
jag;
OMG GAAAAAAAASSSHHH GGUUURKAAAN !


tack för att du tvingade mig gå till han isabella, detta gjorde min dag!
nejj vänta! MITT LIV!<3

ÄLSKARDIGÄLSKARDIGÄLSKARDIG!<3<33<3<3


ser smått random ut på bilden, men jag typ darrade hela jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0