fooled by an angel..

det var en kille som skrev till mig att jag var snygg och det var du med!
vackra jävla människa!
han frågade om jag bodde i halmstad och jag sa såklart ja!
när vi snackat lite fråga han och jag ville ses och mysa.
jag ville lära känna han så jag sa att jag inte kunde idag eller resten av veckan, men de kan jag ju egenligen inte heller men ändå.
jag typ ville träffa han och så ju..
sen kom emeli ut och jag ba;
steffi: jag har hittat en assöt kille!
emeli: men de är ju samma kille som jag skrev me,han sa att han ville mysa o sånt och träffas i torup!

snacka om att jag blev förkrossad!

Kommentarer
Postat av: emeli

haha xD

jag kände fan lite så oxå xc

fast du. han var 21 xd

Så typiskt x-d

2011-07-13 @ 03:19:11
URL: http://emelieinarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0