min dator är sönder !

min dator gick typ sönder igårkväll ? ;(
klantigt av mig, hoppas den går att laga iaf! 
annars får jag önska mig en ny dator och då får jag säkerligen inte pengar, kameraobjektiv och converse eller navelpierciingar ? ;o
så den MÅSTE gå att laga! :)
och jag tycker vi borde få typ 700 i månadspeng..
vi får 500 men jag ska t turkiet nästa år igen och jag kan inte spara..
Hahahha, men de är ett tag kvar.
de kommer inte komma några bilder typ,. för de har jag inte på denna datorn.
herrrå och sånt.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Ha en underbar fredag kära du :D

2011-07-01 @ 14:15:52
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0