Sa du sten?

nu ska jag skriva ett vettigt inlägg, om de går? hehe
idag vaknade jag klockan 10.30 och var jättepigg
konstigt?
eftersom de var fest nere i johansfors som gjorde så jag inte kunde sova, och så hade jag sprängande huvudvärk också, men världens sötaste tony gjorde de bättre!
han är för söt den människan♥

när jag vaknade letade jag upp min bikini och så tog jag datorn och gick ut och soladeoch rengjorde poolen, för de var massa kryp i den USCH!
De är 20 grader i poolen, inte särskilt kallt mycket mysigt!
När calle kommer hem så slipper jag också bada ensam,för han lovade att bada med mig, om han ens kommer hem, han har vatt borta ett bra tag nu, undra var han tog vägen?

Nu är han på väg hem, eller egentligen skulle han o handla mat (hamburgare) så han kommer la hem om en halvtimme eller någonting sånt
de är en jättedum fluga som kryper på mitt ben just nu, och de är sjukt störande jag har lust att slå ihjäl den, men den kanske också har familj?
så jag slår inte ihjäl den för att vara snäll :)

På torsdag är de skolavslutning så jävla skönt!
jag längtar som FAN!
och imorn blirre nog frisören, skor och KANSKE tandläkaren.
Fixa mitt hår ska bli skönt, tunna ut de osv...

nu sitter jag osså och dricker min cola, MUMS
de är mycket gott när de är varmt ute.

eller de är ju egentligen inte så varmt ute de är 17.5 grader i skuggan.

Jag kom på en sak!
emeli och sebastian kanske kommer hem snart och då kan någon av dom bada med mig!!!!
faaaaaaaan va soft!

RANDOM bild sen jag var hos pappa!<3


Detta blev ändå ett feeeeetttt random inlägg ! xD


Kommentarer
Postat av: pschth

Men lär dig skriva som en normal människa för fan.

2011-06-12 @ 16:27:17
Postat av: Tinsterr

Fett random.

2011-06-17 @ 10:55:15
URL: http://tinsterr.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0