1 gång är ingen gång.

idag har det inte blivit något bloggande alls, men livet är bara allmänt jobbigt just nu.
skolan idag har varit helt okej.
på slöjden gjorde therése så jag nästan ramlade rakt in i dörren med huvudet före, FU..
sen sprang vi runt där och skrattade.

imorgon blir det första saken på konfan 14-16.00 TVÅ TIMMAR omgad..
men jag överlever, tror jag?
om jag inte bloggar senare under lördagen, lär jag vara död..

alldeles strax börjar idol, som jag inte alls hängt med på egentligen, men kul ändå!
väntar på att mamma ska komma hem och fråga om hon kan färga mitt hår imorgon efter konfan, yeyyey!

nu ska jag gå ner till calle
puss!

facelook of today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0