one man forever alone betrayed by the country he loves.

Nu är jag hemma ifrån Isabella sjukt bäst Gonzalez!

Igår hade jag faktiskt kul, kanske var lite tyst, men jag hade kul!
Vi var i fyllinge med Sofie, Ludde, Stefan & Besart, jag och isabella såklart.
Dom bara mobbar varann där, så elaka haha!

- one man forever alone, betrayed by the country he loves -
sofie & bella sa så HELA tiden, så nu kan jag inte få det ur huvudet fakku!
Och sen också......
- kolla min arm - HAHAHA.
ni förstår inte. xd

men nu ska jag städa
hejdo.

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHAHAH<3

2011-09-18 @ 19:21:09
URL: http://ssofiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0