jag kanske inte är din älskling, men du är faktiskt min!

Nu har jag kommit hem från stan, handlade lite saker hehe!
Ni kanske får bilder sen, KANSKE.
Var på en lektion idag bara för sen skulle jag till tandläkaren och senare emeli så vi åkte inte tillbaka till skolan efter båda vatt där, kändes ganska onödigt!
så vi stannade kvar i stan istället.
Vi fick typ springa från affär till affär för de ösregnade!

I 351 bussen så var de 3 killar som ba satt & glodde på mig, när jag satt utanför, och en av dom blinkade när vi åkte, omg. HAHA.
Jag vet att jag är cool, det är ingen nyhet, hehehheeh :3

nu ska jag dra, pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0