Jag saknar allt vi hade, jag orkar inte.

Så kär som jag är i dig, har jag aldrig varit i någon annan.
Och jag kan knappt fatta att jag har förlorat dig, det går inte in i mitt huvud.
Du heter fortfarande "bebis..<3" på min mobil, och jag klarar inte av att ta bort det.
När jag skriver till dig, får jag alltid skriva om det. För jag skriver alltid älskling eller bebis.
Tårarna rinner ner för mina kinder och jag har inte fått en blund inatt, jag har bara tänkt.
Det gör så ont att vara utan dig, att veta att du inte älskar mig.
Om jag kunde spola tillbaka tiden skulle jag göra det, för jag skulle göra allt för att få tillbaks de när vi låg här i sängen och du kollade mig i ögonen och sa att du älskade mig.
Men frågan är nu, var det en lögn?
Jag har berättat så mycket för dig, men nu vet jag inte om jag kan lita på dig.
Du har sett mig i det värsta & bästa, du har hjälpt mig så mycket.
Du förstår dig på mig, du ser när jag mår dåligt.
Sitter och skriver och tårarna bara rinner, förstör mitt smink.. För en kille.. För dig.
Känner fortfarande lukten av dig, jag hör din röst och jag känner dina andetag men du är inte här.
Det jobbigaste kommer bli att se dig med en annan tjej, lycklig utan mig..
Du har förändrat mitt liv.
Jag älskar dig något så fruktansvärt mycket, men jag vill inte..
Men jag vill inte glömma alla stunder vi haft tillsammans, det är de finaste jag har.
Kollar igenom bilder på oss & videon, allt påminner om dig.
Mitt rum, mitt täcke, min hund, skolan... Allt!
Jag hatar att jag älskar dig, men jag älskar dig ändå.
Du är det underbaraste jag vet, du är min värld.
Jag vill bara inte glömma dig, oss..
Jag skulle kunna dö för dig, men du fick mig sårad.
Jag älskar dig miljoner varv runt jorden och sen lika många till..
Tobbe..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0