Tack för veckan, mormor!

Nu är jag hemkommen från min mormor som bor mitt ute i skogen en bit utanför varberg. Jag och emeli åkte dit i måndags och stannade tills idag för det kändes onödigt att åka hem eftersom vi ändå skulle dit idag igen på kalas för min moster som fyllde 41 år igår, grattis!
I tisdags gjorde vi inte ett skit under dagen utan bara slappade och så.. Sen vid 7 åkte jag och mormor på bingo, alla utan jag & en annan vann vid vårt bord, HERREGUD! lite pengar kunde jag väl fått ändå..? Sen åkte vi hem och vi somnade nästan direkt faktiskt :)
I onsdags tvingade mormor upp oss tidigt för vi skulle äta frukost och sen bar det in till stan och kollade i affärer och fikade, mysigt! Och sen när jag kommit hem från stan så skulle min lilla pojke, cw & becca försöka hitta ut till mormor, efter många vägbeskrivningar och så, så hittade dom mig gissa om jag blev GLAD?! fast bebis hade rakat huet..... fu!
Igår kom Carola och vi firade henne lite, hehe mysigt.
Idag åkte vi hem, äntligen ligger jag i min egna säng, och mamma hade städat gardroben också. love you!
Nu ska jag lägga mig och vänta på att älsklingen ska ringa på skype och kolla på alla big brother avsnitten jag missat, kärlek till tv 4 play!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0