Grattis kusinvitamin!

Dåligt bloggande tycker jag det har varit i veckan, men jag ska försöka bättra mig. Det har varit väldigt mycket runt omkring och så har jag varit mycket i falkenberg och lite batteri på mobilen så det har blivit att spara batteriet istället för att blogga, men jag ska börja ha med laddaren överallt så jag alltid kan blogga.
Idag i skolan skulle vi gå upp till hemköp och uppskatta och kolla priser på några varor, men poff så kom bussen så vi tog den och gick ner. På vägen ner hittade Pue en padda och ankorna åt upp den.. euw! Sen glev vi igenom dagen.
Nu har vi kalas för min kusin som fyller hela 6 år idag! Grattis min lilla ängel.
ha'de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0