Ungdomsmottagningen & träffat världens bästa!

Dom på ungdomsmottagningen var typ 100 år försenade.. gud, fick nästan panik. Så jag smsade världens bästa bellis, så senare kom hon in till stan och så snackade vi lite. Övermysigt och gash vad jag har saknat min lilla snäcka!
Sen åkte jag hem och det var överfullt på bussen, så jag fick tyvärr sitta jämte någon random jag inte kände.. Haha, fyfan han sov och snarkade, sen på andra sidan satt en person som luktade riktigt mycket sprit, mmmh.. Direkt när jag kom hem så gick jag och la mig och somnade i typ 1 timme, tack gode gud för tv, soffA & täcke!
Nu ska jag se på film och vänta på att mamma och alla andra ska komma hem, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0