Facebook bråk..

Haha, jag kan lova dig att det är nog det roligaste man kan sitta och läsa. När folk är sånna chickens att de sitter och bråkar på facebook och säger en jävla massa skit, men sen när man kommer till verkligheten.. Ingenting.

När jag kom hem från skolan somnade jag, hade sån otrolig huvudvärk så jag trodde för en sekund att jag skulle dö.. Men som tur var så gjorde jag inte det, eller vad säger ni?
Mamma ropade och väckte mig och sa att det var mat i alla fall, någon helt random potatis & kycklig.. Sen gick jag upp och satte mig på rummet igen, för det är cpkallt där nere.
Funderar på att göra ett videoinlägg, men ska bara komma på vad jag ska prata om! Ha det bäst medans jag tänker, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0