1 månad, jag älskar dig!

Det är helt galet att jag kunnat hitta en sån otroligt fin människa som dig.
Det är dig jag vill & ska dela mina dagar med.
Lyckan som sprider sig inom mig när jag ligger och hör ditt hjärta slå är helt magisk och när du kollar mig rakt in i ögonen och säger att du älskar mig får jag hålla tårarna inne,
Minnerna med dig är oförglömliga, och det ska bli fler
när du håller mig i handen, kramar om mig känns det som om jag är hela din värld.
Det har varit mycket tårar, men vi klarar det tillsammans.
Att få vakna jämte dig är något jag skulle kunna leva med i hela mitt liv,
för det leendet du har på läpparna, gud har skapat en ängel.
jag lovar att jag stannar hos dig, min underbaraste.
Tobbe Löfgren, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0