Ohno, det snöade IGEN! ;o

USCH OCH FY DET SNÖADE IGEN! ;o
Shulelu ;))
JUST NU. . . . . . . . . . . . . . .  händer INGENTING! d;
Jag tänkte lägga in ett inlägg igårkväll men jag somnade :$
Men aja..
Idag har jag nästan bara sett på film.
Jag har faktiskt bakat kladdkaka också för det ville mamma att jag skulle.
Filmerna jag sett på var nog.
The dead outside!
 

Själv tyckte jag inte filmen var bra.. Det var något om nått virus.
Och jag tycker ju inte sånna filmer är speciellt läskiga...

Sen såg jag också på...
Shrek-Nu och för alltid.

Hihi också denna filmen dårå.
Och vad jag tyckte om den.
Jag tyckte den var extremt rolig.
Men jag är inte så mycket för shrek
.

Där ser man ju direkt vilket liv jag har när man har tråkigt..
Imorgon blir det ju iaf mellandagsrean (LL)
Pusspådet;**
era
*Ny "LIIIITE" redigerad bild.
hejdå! (;



Kommentarer
Postat av: joanna

Svar; aww tack

2010-12-26 @ 23:33:02
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0