:'/

Hejsanhejsan töntar.
Nu har jag duschat och ska snart platta håret och typ om 1 timme och 20 minuter blirre robinson! :)<3
Skolan var väl okej, hade sjukt tråkigt på slöjden så jag gjorde ett armband.
Maten var heelt okej idag :D
Jag åt faktiskt, ngt som jag inte brukar göra i skolan =)

Älskling du gör min dag.
Du får aldrig försvinna!
Jag och Du, så ska det va!
Hela tiden, tänker jag på dig.
Varje minut, varje sekund.
Du är i mina tankar 24/7.
Hur skulle jag kunna leva utan dig?
Du är min livskraft!
Jag älskar dig,
mer än tusen ord kan säga!<3
tjugoåttondeaugustitvåtusentio

Där fick ni en liten söt text.
Men i allafall. 
När jag kom hem skulle jag hälsa på stampe men han kom inte ut, han är gammal och sjuk..
Vi ska nog avliva han, fyyyfaaann för det asså. Hur ska jag överleva hade du tänkt ängel?
Du är ju alltid så glad när man kommer hem. :'(
Fyfan, jag kommer sakna dig gubben!



Detta vet jag inte om jag klarar, men jag ska alltid tänka posetivt! :)<3
Pusspåallasötnosar!§




Kommentarer
Postat av: Patrik Eriksson

Tack för ditt deltagande till Dagens blogg, Resultat redovisas ikväll, runt 00;00, Kram Patrik :)

2010-11-11 @ 20:52:39
URL: http://pallesmusik.blogg.se/
Postat av: Patrik Eriksson

Nu är dagens bloggvinnare uppe, kolla om du blev den som vann ? :)

Vinnare står i inlägget :)

2010-11-12 @ 00:05:56
URL: http://pallesmusik.blogg.se/
Postat av: Rozanne

vilken sötnos

2010-11-20 @ 09:12:50
URL: http://lakrrits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0