Fyfy på er! ;o

Jag måste börja med ett VÄLDIGT fyfy på er!
Statistiken sög igår.
Jag har i allafall haft en underbar dag med min älskade bella.
Vi har flummat och camat med marcus.<3
Och så har vi lagat egen mat, fyfan så bra vi är.
Idag kanske det blir att sticka till julskyltningen i halmstad?
Vem vet egentligen? mwhihi<3
Sen igår såg vi på komisarie späck, men bella somnade ;oo
Pahahha, så jag fick gå och stänga av datorerna och så.
Sen när jag har min dator ska ni få lite nya bilder :D
Jag ÄLSKAR SNÖÖÖ!
Men bah ibland, för ibland är det bara så klallt ;o
Inte kul då ju, typ som igår.
Bella ramlade på studsmattan och satte sig i snön. MAHAHAHAH det var roligt.
Vi har i allafall skrattat asmycket.
Jag älskar dig bella!<33
ps: Jag kan ju inte ha den där i slutet för jag har inte min egna dator och det suger. ;D
Så pusspuss på er alla!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0