GodMorgon!

Jag har väldigt mycket tid att skriva på nu.
Men såhär är det i min hjärna att jag har en toppenidé och vet vad jag ska skriva, men så nej..
Jag glömmer det direkt när jag kommer in på bloggen, STYGG blogg måste jag ju säga ;)
Senare när mamma kommer hem blir det att lämna Sebbe hos mormor, sen drar vi till stan. :D
Jag vet inte alls hur mycket jag har kvar på min konto? 
Hehe, sånt har jag absolut inte koll på, men får väl checka det idag.
Ja.. vad ska man mer skriva.
Ah juste jag såg på Orphan igår ju.
Den fick i betyg.
4/5 stjärnor.

Men nu ska jag gå ut med hundarna och se till att sebastian får i sig frukost.
Pusshejälskardig!
Hihihi det rimmar ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0