HEEELG!

ÄNTLIGEN fredag! =D
Skolan sööög! Och så är det bara..
Sen bah skulle jag och emeli sticka till stan
Och så bah var busskortet inte påfyllt och så kunde vi inte köpa biljett med våra kort.
Ehem, så hade två bussar kört förbi oss, och vi frös som in i helvete!
Sen kom ju jag på också att vi hade ju time precis mitt emot oss...
Smart som jag är gick jag in och fyllde på med 100 kroner.
Nästan precis kom bussen så vi hade tajming där! :)
Så åkte den upp till spennshult sjukhus, (är det ett mentalsjukhus? ser ut som ett iaf) scaaary.
Så hoppade såklart victor och hans kompis på bussen. -,-''
Och såklart får jag ju inte glömma att alla har kommenterat min tröja idag...
På den står det " blond och smart" (a)
Jag hittade två tröjor mwhihih.<3
Sen när jag skulle hoppa av bussen i johansfors så halkade jag och ramlade.
Det var fan dagens roligaste+klantigaste!
Jag har fått städa hela mitt rum med hjälp av mamma.
Och juste, jag har ringt upp mina pengar..
Så får pengar 1 december igen.
Btw, imorgon kommer BEELLLIIIS! mahahah jag har saknat henne o.0
Pusspuuss! (aaaa)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0