Kvällen igår! :)

Kvällen igår var ju helt awsome måste jag säga igen! =)
Jag och emeli var skit flummiga!! :D
Som jag har lovat ska ni få bilder (a)<3
Ja, jag vaknade av att min lillebror lekte utanför min dörr..
Han hoppade i golvet. :o
Sjukt störande, men i allafall gick jag ner och käka frulle och typ kom på att jag måste ju ladda över bilderna på bloggen för det hade jag ju lovat ;)
Jag skulle se på Hämvärn och påssjuka igår, men såklart hacka den som den inte har gjort förr.
Jag blir så jävla lack på min dator den är seg och ljudet är helt omg! :o
Men det ska calle fixa någon dag.
Men nu ska ni få se lite gulliga bilder från igår :)

*BLÅÅÅÅSFISK!!

*NORMALA?


*STORASYSTER&LILLEBROR

*EHM, ? HAHHA

*OMG, TVÅ BLÅÅSFISKAR!

*STEFFI,EMELI&SEBASTIAN

* ASSÅ HELT KLART MIN FAVORIT, VI E GULLIGA! :)<3
vilken är eran favorit? :)<3
ni måste svara! :DD<3
Men nu ska jag musika, pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0