Onödigt inlägg (a)

Hejsan alla fiiniisar!
Idag har skolan gått hyfsat snabbt.
Vi har ju bara flummat runt.
Jag håller på med en mössa SOM ni ska få kort på när den blir klar!
Men den är ju inte det ännu pga. jag inte vet hur man bytar garn x'D
Den ska typ vara grå, rosa och grön! :)

Och såhär är det...
NI KOMMER INTE HA KVAR NÅGON STEFFI PÅ MÅNDAG! o.0
För jag ska till tandläkaren och dra ut TVÅ tänder-,-
Så jävla roligt,
eller nää.

Jag har precis ätit kycklingtallrik och det var gott.
Har funderat på att ringa kevin, men vet inte på vilket humör han är. xD

Just nu sitter jag och tittar på total drama world tour med min lillebror.
SOM ALDRIG lyssnar på mig -,-''
Menmen shit happens.
PUSSPUSS! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0