Plugga,plugga,plugga!*

Hejsan.
Jag skulle skrivit idag i skolan men hann tyvärr inte.
Skolan har varit RIKTIGT seg!
Och vi hade ju spanska prov.
Vet ju inte hur det gick, men hoppas det gick bra :'D
Sen imorgon har vi ju SO-prov.. SJUKT segt...
Sanningen är att jag kan ingenting och kommer inte få godkänt.
Men jag ska plugga nu på kvällen och se om jag får in något i min skalle
Man får alltid försöka så gott det går..
Och för er som underar vad jag ska plugga till, så är det Lag och rätt! WUUHOOO!!! -,-''
Imorgon kommer en person till klassen, som nästan alla känner..
Ajuste. Jag har ju varit i stan med mamma och emeli för att köpa fars dag present och skor.. Men jag glömde presenten och hittade inte ett par snygga skor, usch fyfan!
Jag och nina har blivit vänner igen, det är jag glad för.
Vi två kan ju inte vara övänner?!
Haha men nu ska jag plugga och förstöra min hjärna bitches (y'
Aahha nej fel, den är redan förstörd!

Tjugoåttondeaugustitvåtusentio!
- Jag älskar dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0