*skrattdag*

HejsanHejsan.
Idag när vi hade NO så skrattade jag,tezze,nina och ida mest. O-M-G tror iinte vi kan vara tysta.
Sen typ på SO så fick vi reda på proven jag fick kompliera lite, men gjorde de snabbt.
Men på idrotten, shit sikken träningsverk man fick.. JÄVLIGT ONT i benen har jag.
Och så har jag cpat på mitt hår hela dagen som har stått rakt ut. -,-''
Maten: Korvgryta m. ris.
Betyg: USCH!
Typ stack hem, och bussen var SEEN!
Jag och emeli käkade lite. Det var muumsigt för jag var vrålhungrig! :D<3


Varje gång jag ser dig älskling blir jag varm,
jag älskar dig så jävla mycket.
Du är mitt allt och kommer alltid vara!
Tack för att du gör min dag.<3

Duärunderbar!

Kommentarer
Postat av: Patrik Eriksson

Tack för ditt deltagande till dagens blogg, vinnarna redovisas ikväll runt 00:00 , kram Patrik :)

2010-11-15 @ 16:47:14
URL: http://pallesmusik.blogg.se/
Postat av: Patrik Eriksson

Nu är dagens blogg avslutad, välkommen in och kolla om just du vann :)

2010-11-15 @ 23:59:57
URL: http://pallesmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0