Segaste dagen EVER!


Hejsan.
Idag har jag varit hemma ensam HELA dagen nästan! ;o
Jag har haft sjukt tråkigt...
Jag har också försökt få tag i kevin hela dagen och tillslut lyckades jag.
Han sa att jag var en tönt, men att jag var hans tönt! (a'
Och när mamma kom hem från jobbet så åkte hon och calle till gekås.
Jag fick faktiskt lite saker. 
 
1 mössa
1 par vantar
och en ny wii kontroll!
Tack så mycket! =)
Så sen har jag sett på en film som inte alls var så bra.
Den hette faktiskt rosagris *UTAN MELLANRUM*
Hahaha den var ju heeelt psyko.
Ah o juste när kevin svarade i telefonen han bah
- Hej det är psyko.
Jag bah va? xD
Lite efter måste jag ju säga att jag är.
Detta blev ett långt inlägg. Men ni ska få bilder på mössan och vantarna också!

Och jag längtar INTE tills imorgon!
Ska dra ut två tänder!
Så det är bäst att ni säger hejdå! :o


* Min vackra mössa! =D

* Gosh, vantar! (a'
* Wiiie, en wii-kontroll
* Wiiiiiie, en wii-kontroll ;o


LÄGG MÄRKE TILL NY SÅÅN DÄRA! ;D
^
|
|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0