Bank i skallen ;o

Skolan idag var sådär..
Asså typ fick massor av snöbollar på mig.
Tesse mulade mig MYCKET!
Och dom tog min mössa också, så jag fick typ tillbaka den i slutet av dagen.
KEEVVIINN, man får inte äta godis i skolan ;)
Maten smakade perfym så usch för det..
Jag har i allafall försökt försvinna från tesse eftersom hon bara mula mig. xD
På slöjden sprang först jag och tezze och tesse runt och ah.
Vi är konstiga.
Och så sprang vi in i ett pyttelitet rum (a'<3
Men asså jag har inte gjort något idag knappt.
Jag vet i allafall att det kanske blir att hissa och dissa ikväll.
Får se.
Men ni ska få en dagens roligaste också!:D




Jag hoppas ni kan läsa, för denna är så bra! :D<3
Nu ska jag snart sticka ut med hundarna och snacka i telefon (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0