Bilderna=)<3

Måndag idag då.
Ja, egentligen skulle jag till tandläkaren.
Men nejnej, dom hade sagt fel dag.
Så det blev inget skolan idag.
Blir att att dra ut tanden på onsdag istället.
Och snart blir det tandställning o.0
Mwhihi, men det är bra ändå.
Idag ska ni äntligen få bilderna på mig och bella från knashelgen. ;D
Och imorgon är det studiedag, så jag kommer bara gå torsdag och fredag i skolan denna veckan.
Någon som har msn 2011 som inte hatar det?!
Jag kan inte cama med folk, OMG!
Och den gammla msn fanns inte att ta hem.
kulkul för mig.
Jag har ju formaterat datorn och det är gött!:D

* GUUUD, kolla bella och jag!<3

* Steffi gillar snö! WIHHOO

* Bellan gillar också snö. WIIHOO!:D

* Fint med converse och snö! <3

* Åhnej, snöbiten rasade :o

* OMG vilken snösak! ;oo

* så flum jag é ! :D

* Bella är sötast!<3

* mwhihi hon är underbar.

* Bella halkade på studsmattan! :D

* Bella med kniv i handen, hur ska detta gå ? o.O

* Beella ramla igen...

* Sexxiii

* Mina vantar ska vaara SVARTA?! XD

* BELLA OCH STEFFI GILLAR SNÖ! :D<3


Jag älskar dig bästa vän.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0