Awesome jul med Awesome julklappar!

Hos pappa fick jag:
1300 :- av pappa & jenny
250 :- av farmor
ett linne & parfym & smink av pappa & jenny
och halsband av Nicole!

Här hemma fick jag:
Presentkort på tungpiercing 350:-
4 tungpiercingar
3 navelpiercingar
Justin bieber bok och handduk
En asfin liten tavla !
Halsduk & Vantar
Pengar av folket
Smink & sminkborstar
Iphone 4 !
2 tröjor
Leggins
En parfym
120 palett ögonskugga


och sen lite småsaker!
 
Det var helt klart en näst intill en perfekt jul - pga att jag vart förkyld o sov halva förmiddagen, enda tills vi skulle öppna julklapparna!
tomten hade gått lite på hasch eller något,
jaja, julen vart helt fantastisk och jag har haft jättekul!

pusssssss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0