Devil. (A)

Jadu, nu blir det att se på film och lite sånt. :)
Jag ska se på.... Devil 2010 så som den heter.
Höhö det blir nog okej.
Fortsätt fråga på, jag tror jag svarar imon när jag vaknar.
Så frågafrågafråga! :D
Och blir så glad att det är så många som besökt bloggen idag!


I helgen kanske jag ska ha tjejkväll.
Men vet inte riktigt vilka jag ska bjuda.
Men jag ska nog göra som mamma sa.
Jag bjuder även dom som är ovänner med varann
För om dom inte vill komma för den andra är där är dom inte äkta vänner.
Jag har MÅNGA som inte är riktigt överens.
Men om dom är äkta kan dom hålla sams en kväll.
Haha, smart. (A)<3
Eller så tar jag bah dom närmaste vännerna?
Skriv vad ni tycker jag har lite panik över detta. ;o


http://www.youtube.com/watch?v=uVuq8eI62kI
Detta är en fruktansvärt underbar låt.
Jag älskar verkligen den! :')
Sofijah-Bara för jag älskar dig.
Detta är en låt jag skulle kunna ge till bella.
För hon är absolut min allra bästa vän.<3

Men nu ska jag dra.

Och juste. Siimii för mig.
Bellasmongobarn@bdb :)<3


Kommentarer
Postat av: therese

bajs :)

2011-01-04 @ 19:50:20
URL: http://puueee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0