max-längden för gotlandsruss/islandshäst?

jag är ju sååååå jäkla sugen på att skaffa en häst på typ "halvtid"
rida den några dagar i veckan, men ändå kan gå till den när jag vill.
jag vill helst ha ett gotlandsruss, för dom är ju såååå fina?
men max-längden?
jag har ridit i nästan hela mitt liv, så jag kan ju rida, så man vill inte ha en nybörjarhäst.
jag har redan haft häst, men det blev problem osv..
men jag är redo att satsa, satsa stenhårt!

denna hästen, så underbar.
*islandshäst↓


HJ Ä L P   M I G !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja tycker absolut du ska göra så som du tänkt. Bara du har tiden för det och du vet vad du ger dig in på. Hoppas du hittar en passande häst, jag önskar idig lycktill! :)

2011-07-26 @ 12:11:31
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Stella - Fashion & Life

Söt! :)

2011-07-26 @ 23:32:10
URL: http://tittisfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0