rubrik,

nu är jag hemma ifrån stranden
jag åkte dit med angelica och hennes kompis tobias, de var roligt, förutom att han inte badade BADKRUKA!
sen åkte vi typ hem vid 14.00 kanske, för angelica tyckte de var för varmt.

just nu grillar calle flintastek, mumms!
angelica och tobias gör nog sallad, och jag schteeker som vanligt ;D

jag håller på att ladda ner photoshop så jag kan göra en ny header kanske?
eller så har jag kvar denna för jag gillar den :3
det kommer typ ta 2 timmar till att ladda ner, tyfft (h'

nu är det bara 6 dagar kvar till bröllopet! :))

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej

Kan du snälla prenumerera på den bloggen www.skonamig.blogg.se. Såg precis att ju mer prenumeranter de får desto mer rabatt får man för att kunna använda när man handlar skor på deras shop.



Kram

2011-07-12 @ 12:21:42
URL: http://skonamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0