SOOOMMMAARLOOOOV! ♥

Vill ni veta vad jag och therése har gjort i skolan idag?
- Jo, inte ett skit!
Det var öd-staffeten(stavning?) och vi var inte med, och jag satt och softade lite hos tandläkaren också
Men ändå, vi fick baguetter och "smartis" MUMMS.
I baguetterna var de platta köttbullar, helsjukt ju!

Klockan 13.00 kom min buss
Jag och therése åkte hem till mig och fixade oss
När tåget kom;
Therése: Men de var ju bara ett skräptåg!
HAHAHAHAH.
de var ett godståg som nog egentligen alla förstår utom hon :)
När jag satt med mascaran i handen blåste det till och PANG så fick jag min spegel i huvudet!
Både hon och jag knäckte oss, men det gjorde faktiskt ont..
Vi gick ut och flumade runt i johansfors tills bussen kom (:

Klockan kvart i 5 kom bussen så vi åkte till kyrkan
Jag tezze och ida gick till preem eller vafan de nu heter och köpte "damsugare" och "center" sen gick vi tillbaks till kyrkan och nästan alla var ju klädda som om dom var på bröllop och med högklackat som dom inte ens kan gå i SÅ FULT!
jag skrattar otroligt högt åt er!

Vi typ åkte hem efter vi varit i kyrkan och när jag satt i bussen så såg jag "plåt-nicke" om ni kommer ihåg han, jag ba heeeeeej! :D
han typ tittade lite konstigt men sa hej (:
han är otroligt jävla stencool!

Nu sitter jag här och ska snart lägga över bilderna på datorn, och dom kommer sen i nästa inlägg de kan jag lova :)

SOMMMAAARLOOOOOV! ♥

Killen jag såg dig, och du är en ängel, sjukt dunderbart fin, jag gillar faktiskt dig;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0