stranden ääääger sönder!

tillbringat några timmar på stranden idag med familj + bella och mia :3
de var ISKALLT i vattnet, 17-18 grader.
shiiiiiiiit, jag svär på gud angelica stog där i en timme innan hon skulle hoppa i ;s

jag har nog fått lite färg av allt pressande iaf? :3

Jag känner att mina armar ser liiiite bruna ut? o:
tihihih, jag ska bli niggah till skolavslutningen då jag ska ha SHORTS!
ingen jeffla klänning, orka leta mer -.-
så jag går in på gina & bikbok och köper skolavsltningskläder SMART! =D

idag har vi iaf grillat och de var gott faen ;d
och nu ska mamma och dom ut på stan och lämna mig här.. -.-
fett snällt asså ! ;s



känner mig ganska brun :3


min rygg :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0