♥ Dag 15 - En bild på en person som betyder mycket

FeliciaJohansson!<3

Gumman, jag saknar dej enormt!
Kom ihåg när du var min luft & personen som fick mej att stå upp
Jag vill ha tillbaka de!
Du är ju min lillasyster som jag aldrig fick
Alla vackra underbara bästa minnen med dej älskling.
Jag älskar dej!♥


Hemma nu & fyfan va gött.
Varit hos tandläkaren men dom gjorde INGENTINNG -.-
bajsa ner er säger jag ba!
Jag fick ba nya gummiband
Men den 4 maj ska jag få min tandställning där nere också
najznajz ;d
fast nää, inte direkt egentligen
Men jag bloggar senare ikväll
Pusshej mina kära bajskorvar!§

Kommentarer
Postat av: Felicia

awe , gumman .

jag saknar dej skit mke , vi måste träffas snart igen<3 jag vill ha tbx den tiden så vi hade skit kul t.ex. då jag skrev " frå jag chans på den " till alla dina killar på msn, höh de va fett nice.

jag ÄLSKAR dej syster <3

2011-03-15 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0