Nu svarar jag på frågorna.

1. Vad har du för hobby?
Just nu.. Hmm.. Asså jag sportar inte på fritiden men jag är med kompisar, softar & flummar runt i stan.
2. Har du någon pojkvän?
Nej inte för tillfället.
3. Vad är ditt favoritdjur?
Mitt favoritdjur är hund.
4. Hur länge har du bloggat?
Jag har haft olika bloggar så nu har jag nog bloggat 1½ år sammanlagt
5. Vad använder du för kamera?
Haha, jadu jag vet inte va den heter.
6. Vilket klädesmärke föredrar du helst?
Adidas eller Ed hardy
7. Hur gammal är du?
Jag fyller 14 den 6 augusti ^^
8. Favorit land?
TURKIET!
9. Några planer inför sommaren?
Jo ja jag ska åka till turkiet med familjen & sen ska jag hänga med kompisar & softa hela sommaren

Här är några av svaren ^.^
http://alexandraandersssson.blogg.se/ Bloggvinnaren! Sjukt fin blogg! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0