dagen vart underbar - jag har saknat dig syster.♥

Anledningen till att jag inte har bloggat i helgen är att jag har varit hos jessica i falkenberg och hennes dator är inte så fungerande för tillfället.
Vi har bara legat och latat oss framför tvN.
Idag gick jag en lektion i skolan sen åkte emeli med mig in till tandläkaren så vi hade en heldag tillsammans!
jag har saknat henne så dampmycket, så jag behövde denna dagen med henne för att skratta ut allt♥

En "speciallärare" i vår klass hade tydligen sagt att jag fått ett utbrott? - patetiskt
jag sa att jag inte ville gå i denna skit skolan mer, får man inte säga så eller? HAHHAHAHA så fult..

Och jag har såklart glömt fira min bloggs 1-årsdag den 3 november, jaja :(

nu ska jag och mamma spela lite turneringar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0