jag och plugga funkar inte...

hej mina älsklingar
det här med att "plugga" är verkligen inte riktigt min grej.
om jag har datorn på så gör jag ALLT annat än att plugga - facebook, dayviews och såklart bloggen!
om jag har mobilen i närheten så sitter jag och spelar eller smsar.
om jag har musik på radion så sitter jag och sjunger som gör så att jag inte kan koncentrera mig
och när jag och emeli ska sitta här nere så blir det lite pluggande men ganska mycket babbel faktiskt för både jag och hon är så jävla bra på att babbla
så om jag ska "plugga" riktigt så måste en vuxen, alltså Calle eller mamma sitta här jämte mig och se till så att jag sitter med huvudet ner i pappret och läser på, annars händer det inte ett skit!
nu har man suttit här nere sen emeli kom hem och försökt få in allt i huvudet, lite har fastnat men det är dessa "svåra orden" jag har glömt i skolan, så jag kommer INTE klara provet imorgon.

snart ska jag och emeli se på the grudge 1! Aslängesen jag såg den så det ska bli riktigt kul och så ska vi ha lite söndagsmys, nu när hon äntligen är hemma igen.
Ni ska bara veta hur mycket jag längtar efter henne när hon är hos Einar i en hel vecka, det känns helt tomt här hemma utan henne, så jag hoppas hon är hemma denna veckan så får vi se om vi kan åka till stan o bara gå runt lite, kanske ta en fika.
men nu känner jag att det här inlägget har blivit förbannat långt och jag ska sluta pladdra nu,
ha det bäst, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0