Helg i mitt gamla hem, underbart.

Känns som en evighet sen jag bloggade, fast det är det ju också.
Åkte till stan i Tisdags och så gick jag och Angelica hem till henne så fick jag sova där en natt och vi bara hade det mysigt och pratade. Sen i onsdags kom jessica och hämtade mig så var jag hos henne tills i freddags. Vi åkte till stranden, fikade med en av hennes kompisar och lullade runt lite överallt.
I fredags kom emeli & sebastian till falkenberg och skulle åka till einar och då bestämde jag mig för att åka med, och jag har inte haft något internet där ute, förutom när vi va och badade i den sjön vi kallar "lilla badplatsen" och det kändes som om man kom hem, det var hur härligt som helst att komma tillbaka dit.
Nu har jag kommit hem, och det känns skönt även om mamma har rivit ner min gardin oså..
Jag orkar inte ge er någon bild, men ni får överleva. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

bloggadress/hemsida:

släng in kommentaren här :

Trackback
RSS 2.0